dinsdag 10 juni 2008

Hum!


Final de la temporada. Uns resultats bons, prou bons.
M'ha costat una desena d'anys i a la fi faig una cosa que m'agrada. Veure'm fins on em deixen (jo inclòs) arribar.

Com serà el següent semestre? Molt diferent des del moment que tenc la beca.

Tenc moltes idees, moltes, i no veig el moment de quedar lliure de l'escola, de la cerca de pis...
En fi, vull estar lliure de noses que no em deixen fer el que vull. I qui no? Sort de na Sílvia. Però diu que som un despistat. Humm...

Foto: München. Dat was een lekker biertje! (NL)

Avís per la tropa: és molt possible que vagi canviant de llengua. Però com que tot és una sola llengua, o més ben dit, no existeixen les llengües, no us n'heu de preocupar. Preocupa-vos quan no hi hagi cervesa!

1 opmerking:

Lluís zei

Ho afirm, és un despistat, però l'estim igual i molt.
Sílvia