maandag 1 september 2008

Setembre ja és ací

És molt prest. Ahir em vaig colgar molt d'hora i avui no eren les sis que ja no podia fer més voltes.
A sobre, tenia un article d'un que fa lingüística estadística que em feia voltes al cap. No m'havia agradat gens ni mica. En fi, ja passa això, de tant en tant. Després de molestar cibernèticament els meus companys amb un mail queixant-me perquè m'havien llevat el sheriff, he continuat amb coses més serioses, com les que diuen Smith & Szathmáry. Els vos recoman.

D'aquí poquet hauré de fer la matrícula de les darreres asisgnatures d'aquest màster. En tenc tres de segures i la quarta encara no n'estic segur. Són aquestes:
- Epistemologia Evolutiva.
- Cognició comparada.
- Tècniques de neuroimatge en l'estudi de la cognició.

- La quarta, bufffff, s'hi perfilen una possible Genètica humana i una possible Evolució molecular. La primera té més punts, car sembla un tant més general i introductòria, cosa que m'aniria bé per començar en tot això.

- Finalment, a partir d'enguany hem de fer el treball de fi de màster. Almanco no el sofriré tant com el que vaig fer a la UAB.


I per postres, un mal moviment m'ha deixat l'esquena ben arreglada.

Sorpresa de la temporada: dins del grup de les molt defectuoses cerveses en llauna, n'he descoberta (gràcies, oh, Crisi!) una que està prou bé: Steinburg clàsica. Està prou bé, tenint en compte que jugam a la 3a lliga regional preferent de les cerveses.

D'altra banda, estic content perquè el metro marí que hem inventat a Mallorca (després de la Balearització, la segona més gran aportació a la cultura universal per part nostra) ja torna a córrer amunt i avall. Diuen, i possiblement teniguin raó, que el bitllet simple és el més barat de l'estat espanyol (0,90 €). Llàstima que no tenguin T-10, ni 50/30, ni T-mes, ni res de res. Així que ara per ara, continuarem amb el bus (0,30), quin remei, o, el dia que m'aixequi temerari, intentaré anar-hi en bicicleta.

1 opmerking:

Lluís zei

Correcció: avui m'han dit que ja tenim un abonaments.

abonament T20 (20 trajectes) 12€ | Caduca als 120 dies.

abonament T40 (40 trajectes) 19,20€ | Caduca als 45 dies.

A més a més, a Mallorca no tenim zones, sinó "bots". En fi...