dinsdag 23 december 2008

Adéu, 2008



Acaba un any i per definció en comença un altre.
Ha estat un any mogudet, així mateix.
-He hagut de patir el procés administratiu fins que em donaren la beca.
-He hagut de patir el CAP i de quina manera.
-He hagut de passar per una de les temporades més dures de la colla.
-He hagut d'estalviar com mai fins que els desgraciats de Madrid s'adonaren que jo javia començat al setembre i em feren el pagament de dos mesos endarrerits. Crec que mai ho havia passat tan malament, sense un puta duro, literalment, durant mesos i mesos, amb una pluja de factures i prèstecs aquí i allà.
-M'he mudat amb na Sílvia a un piset petit, però molt nostre, a la part vella de la ciutat. Ja en fan cinc, de mesos. Finalment s'ha guanyat el pleit i el veïnat (un dia d'aquests) obrirà la finestra que va tapiar just abans que hi entràssim nosaltres, la qual ens provoca seriosos problemes d'humitat. Pensàvem que seria molt més ràpid, la veritat.
-Na Sílvia ara és coordinadora del programa on va entrar a fer feina. I a més a més, ja és terapeuta gestàltica. També ha esdevingut tutora d'un dels cursos de l'escola de Gestalt.
-He anat al meu primer EVOLANG. Molt interessant. Ja pens en el segon, a Utrecht, per presentar-m'hi amb una comunicació. Mem si el tercer serà a Tokio, tal com demanaven els ponents japonesos!
-He fet ja el segon esborrany del meu primer article, juntament amb dos companys de la feina. La primera part em va ocupar nou pàgines i encara n'hi havia d'afegir. Per a aquesta segona ens proposàrem de reduir-ho a cinc. Val a dir que cadascú de nosaltres n'escriu cinc, més les oportunes conclusions, introducció i bibliografia. Tanmateix el mega-esborrany anterior el pens aprofitar per a un altre article, donada la gran diferència que hi ha entre les dues versions, no només quantitative, sinó també de contingut. Hi ha molta feina i esforços esmerçats com per llençar-los així com així.

-Ja m'han donat la muntanya de bibliografia per al segon. Tema: Neandertals i Sapiens.
-Finalment, com he comentat just al darrer missatge, aniré al Max Planck, a Leipzig. Ja he vist els apartaments i n'he fet reservar un de petit, però ben equipat. Desconec com sona la variant saxona, la veritat. Pels comentaris que m'han fet altres alemanys (molt negatius, els comentaris) deu ésser ben diferent. Em té ben intrigat.
-Finalment he renunciat a presentar-me al congrés que fan a Corea del Sud. Ho tenc gairebé impossible per trobar finançament.
-He començat el meu exèrcit de Squats, gràcies a la meravellosa donació d'un amic. A poc a poc, estic aconseguint altres figures per acabar de completar-ho. Però és difícil aconseguir figures dels anys vuitanta.

-Després de veure com havia quedta el meu alemany llavors d'estar quatre anys pràcticament fora tocar-ho, m'he matriculat a l'EOI del cinquè. La veritat és que costa molt tornar a la disciplina de classe, i de moment aquest aspecte el duc molt malament. Mem si al gener som una mica més constant. És graciós perquè a partir de gener és quan començaré a tenir més feina. En fi...

Geen opmerkingen: