dinsdag 16 december 2008

Leipzig



Endlich werde ich diese Stadt besuchen. Leipzig. Im Sommer (July, August und September) fliege ich nach Leipzig um das Max Planck Institut zu besuchen und Ihre Arbeit kennenzulernen. Ich freue mich schon darauf.
Wenn ich die möglichkeiten sehe, denke ich dass ich nie genug Zeit haben werde, um alles was ich möchte kennenzulernen.
Ich habe gehört, dass es eine sehr schöne interessante Stadt ist, mit vielen Studenten und eine gutte Stimmung zum Lernen.

Auf jeden Fall wird es sehr gut für meine Ausbildung sein. Passt Ihr mal auf die Topics auf:

Finalment ja és oficial, aniré a aquesta ciutat a l'estiu (mesos de juliol, agost i setembre). Hi vaig per a estudiar i aprendre al Max Planck Institut i conèixer el treball que hi fan. La veritat és que ja en tenc, de ganes. Quan veig les possibilitats, pens que mai no tindré prou temps per conèixer tot quant m'agradaria. M'han dit que és una ciutat molt agradable, amb molts d'estudiants i que hom hi respira un bon ambient d'estudi. En qualsevol cas, serà bo per a la meva formació. Atenció als Topics:


Primatology (Boesch)
Linguistics (Comrie)
Human Evolution (Hublin)
Evolutionary Genetics (Pääbo)
Developmental and Comparative Psychology (Tomasello)
Integrative Primate Socio-Ecology (Ostner)
Molecular Ecology (Hofreiter)
Comparative Population Linguistics (Pakendorf)



Spektakulär!
Espectacular!

Geen opmerkingen: