donderdag 26 februari 2009

El meu abast


Si fos un Sintagma, tendria un abast més curt que unes mànigues de guardapits.

Em falten hores.
Això de la secretaria tècnica de l'Any Darwin se'm menja el temps. Darrerament empelt la feina a la UIB directament amb l'alemany de l'EOI (així el duc, que fa pena, el pobre). He tingut més reunions que mai, he duit a dinar catedràtics de París, he fet de fotògraf d'una conferència, el metro ja no dura tant com solia i ja no hi llegesc tant com abans, o bé és que ja no puc llegir-hi pus.
Fa dues setmanes que no baix de 10 hores dins la UIB mateixa. I tanmateix no arribaré al Lab Meeting, com jo volia, amb l'esborrany d'un article ben acabat i havent començat ja amb les lectures sobre els neandertals.
És ver que avançam segons el previst amb un experiment sobre moral, però com que no és meu, no el veig del tot com a feina (per bé que ho és).
...
...
...
Supòs que la part bona és que el 9 de març faré la meva primera intervenció a una universitat, com a part de l'assignatura d'Evolució del Llenguatge. Dos grups, quatre hores en total. Vull fer bona impressió, així que això també ho hauré de retocar una mica.


Me falten hores... si en Dalí visqués, li compraria un rellotge.

4 opmerkingen:

txuss martin zei

ei nen... un gran post aquest, de debó. benvingut al carro dels que perseguim el rellotge dels collons... i què és això de l'assignatura d'evolució del llenguatge? no me n'has explicat res. perquè no et passes per barna el dissabte 4 d'abril i xerrem de tot plegat

Lluís zei

Em vaig confondre, he de fer dues hores per a Evolució del llenguatge i quatre per a Filosofia de la Ment (assignatura de la carrera). Seran intervencions, no és que dugui l'assignatura.

A la primera volen una sessió més aviat de la biolingüística aplicada, des dels experiments de Hauser, Nazzi o Ramus, passant per Marcus etc. A mi m'agradaria fer-los veure la jerarquia de CH, on la trobam i quina relació té amb el llenguatge humà i el paper de la recursió en tot plegat.

A la segona volen que els expliqui quelcom sobre què fan els lingüístes sospitosos de llegir Hauser, Chomsky & Fitch. Tipus de gramàtiques, troballes arqueològiques, tot allò que altres primats són capaços o no de fer i dels grups de neurones que han estat sospitoses de tenir qualque mena d'intervenció en el desenvolupament del llenguatge. Segur que qualcú demana sobre el neandertal. Aleshores pot ser divertit.

De fet crec que ja he dit massa coses per només dues hores. Veurem com surt.

txuss martin zei

dude, this looks great... i wish i could attend... per cert, com és que tens tantes ganes d'anar a Evolang a Utrecht? Ja veurem si m'animo o no...

Lluís zei

La ciutat és preciosa, la llengua que hi parlen meravellosa i la cervesa, si la duen de Bèlgica, d'escàndol.

De pas, si m'agafen, encara hi aniria a dir qualque cosa sobre llenguatge (si me deixen).

Hauré d'anar alerta, ara que s'ha posat de moda això de llançar sabates al conferenciant.