maandag 11 oktober 2010

Nova adquisició

Describing Morphosyntax: A Guide for Field Linguists. Thomas E. Payne.
Cambridge: Cambridge University Press, 1997.

Un nou llibre que necessitaré en un futur no molt llunyà.
Ve a ser el manual per excel·lència de la lingüística de camp, un manual que hom vol tenir ben apropet quan ha d'anar a descriure llengües. Ací en teniu una ressenya.

M'ha costat una mica d'aconseguir, però finalment m'ha arribat i en boníssimes condicions, per un quart del preu del mercat - segona mà, a una subhasta.

Una lectura igualment recomanable per a aquells que no tenguin intenció de fer descripcions de llengües.

Ara només em cal temps per a llegir-lo amb atenció per a poder posar en pràctica el seu contingut.

On ho faré? Això, amic meu, només ho sap el vent.
Escolta la resposta dins el vent.
Però no m'estranyaria que fos un vent no europeu.

Geen opmerkingen: